Tuesday, December 21, 2010

Ariana's New Room

Taaaddaaa...mama kata ni bilik saya..kalau dpt adik lagi lelaki pulak, kena pindah bilik la yek...hahaha..kesian saya..takpe, skrg ni saya conquer dulu. Mula2 nak cat kaler pink..yerla kate girl kan tp x jadik plak takut bertambah lg ahli keluarga...Sebab tu la papa cat kaler biru sbb bilik ni besar sikit dari lain2 bilik..so, semua kaum boleh masuk..hahaha...tapi saya belom start lagi tido sorang...Just prepare je la kan...bilik ni baru cat dinding je...hiasan belum lg...semua mainan saya simpan dlm bilik ni. Kalau nak amik segala mainan, kena angkut turun tangga lah...Pastu, nak ngemas plak kena angkut balik naik atas...exercise sket...hehehe...sape yg exercise?..mama jugak...Takdela bersepah kat hall...ade jugak mainan kesukaan saya tapi yg tu mmg kat hall...hahaha..x larat naik tangga turun tangga...


Gambar dgn ultraman.....kalo tak silap ade 6 ketul ultraman dlm koleksi..ade yg patah tgn, ade yg takde kepala...ada yg putus kaki...saya mmg suke ultraman ni..siap bawak mandi lagi berendam dlm besen...hehehe..punyerla sayang kat mamat ultraman nih!

Ok tak kaler ni?Kalau tak ok abaikan jela..takde makne nak cat lain buat masa ni..hahha...

Koleksi toys kesukaan saya...

Gambar atas katil plak...spiderman pun ada...

Posing atas katil plak...ehehhe..

2 comments:

Farah I. said...

auntie sgt suke color bilik nuha... tp ape la papa ni.. gegirl kan suke color phhhiiink.. hahaha

Nuha Ariana said...

tq auntie...takpe, nati suro papa cat bilik lain kaler pink pulak..hhahaa...